2007年3月16日 星期五

be strong

我知道我們都沒有想像中堅強

是需要時間的

但一切都會很好

別擔心  別害怕

神都看顧著我們



be stong



只是我也需要有人在旁邊陪伴  加油打氣啊

我不想孤零零的一個人







5 則留言:

inparadise 提到...

姊姊 妹妹很支持你 妳不要孤零零嘛 我的心與你同在 真的

puwawajudy 提到...

施恩, 加油! I know you're under multiple stresses right

now. Having to decide whether you're going to CA or not

is already a humongous pain. The uncertainty of the new

environment as well as the uncertainty of 郭崇涵's future

will not be easy to deal with. On top of all these, you

have the qualifying exam to worry about. I went through a

lot of pain before making my final decision. What you're

going through right now is way more than what I can

imagine! I will definitely keep you in my prayers. Let me

know if there's anything I can do to help! 加油!

Jane 提到...

小施, 加油, 加油, 加油

我知道妳現在壓力很大, 但這些原本都是值得高興的事情

我相信妳的事情, 最後都能順利解決, 因為值得高興的事

最後就會是值得高興, 我對妳很有信心, 妳的人生總是

很精彩, 有很多意外, 也有很多驚喜

ilvb91356 提到...

Everything will just be fine.....加油

shashaloh 提到...

謝謝大家啦

前幾天真的壓力很大

但今天好多了

謝謝你們的關心



雖然還是不知道該怎麼辦

但我想一定都會有很好的解決方法的:)